lördag 1 juli 2017

Älskade Dalarna!

Att besöka platser man tidigare bott på är spännande. Det kan ge väldigt blandade känslor. Jag flyttade från Orsa för ca 2 1/2 år sedan, tiden flyger iväg. Flyttade från Idre och Dalarna för ca 9 månader sedan. Tankarna som slog mig nu när vi kom tillbaka är hur vackert det är. Jag saknar naturen så otroligt mycket. Samlar energi och glädje här som jag ska bära med mig i tankarna. Dalarna slår Närke på fingrarna alla gånger vad gäller naturen, men i Närke finns något som är bättre än allt annat, familjen!


Idag hängde vi på stranden och svalkade oss. Lilla G fick äntligen använda sin fina UV-dräkt och badade i sjön för första gången.


En otroligt härlig semester har vi haft. Imorgon bär der av hemåt igen till min älskade sambo. Lilla G kommer bli glad över att få se sin pappa igen efter några dagar!

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar