torsdag 13 juli 2017

Början på något nytt

Det var idag det började för ett år sedan utan att jag egentligen förstod. Första värkarna. Syrran med familj hade semester uppe i Idre och jag förklarade att jag hade fått så himla ont under natten. Sån fruktansvärd värk i svanken som kom och fick. Förstod att det var värkar men jag vet ju att vissa har förvärkar i flera veckor innan och jag hade ju trots allt 6 dagar kvar till bf.


Syrran fixade fram stolar och vatten och fixade och donade, hon förstod nog att något var på gång men sa inget utan bara bullade upp runt mig hela dagen.


På kvällen lugnade det ner sig och kompisarna Elin och Micke kom över med sin Lilla A. "Jag ser på dina ögon att snart är det dags" sa hon. Och så rätt Elin hade, vid 23 drog det igång igen på riktigt, dagen därpå fick vi träffa vår dotter för första gången...

/ Lillasyater


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar