söndag 20 augusti 2017

Gasen i botten

Den här veckan har vi bara gasat. I måndags började jag jobba och Lilla G har varit hemma med sin pappa som ska vara föräldraledig resten av hösten. I onsdags hade vi vänner över från Idre. Som vi saknat dem, önskar så att vi hade dem runt hörnet som förr. Att få riktigt nära vänner som vuxen är inte alltid lätt men när det väl sker då är det så rätt. 


Den här veckan har jag jobbat 100% men framöver kommer det bli 80%. Det har gått bra att börja jobba men oj vad jag saknar dem här hemma. I måndags satt jag still i två timmar på raken. Det hade jag inte gjort på över ett år. Fick även sitta still och äta lunch. Väldigt härligt, men ärligt talat blev jag nästan lite rastlös. Kanske tur att eleverna kommer imorgon så jag får röra lite mer på mig!

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar