söndag 6 augusti 2017

Huset

Aldrig mer!

Ja det säger jag varje gång jag flyttat. Det är jobbigt, det tar tid, det är tråkigt. Men den här gången är det så speciellt på något vis. Det är en så himla positiv flytt inte bara för mig utan för hela familjen. Det var det när vi flyttade förra gången också men den här gången känns det som vi kommer landa ett tag.

Lilla G som på morgonen är i full fart med att riva fram alla sina leksaker. Hon rejsar runt i alla rummen och upp och mer för trappen och vi efter!



Hon är så stor vår tjej. Hon går själv nu, men vill helst hålla handen. Hon pekar på saker hon vill ha och vinkar.


Hundarna älskar all yta. Charly gillar att ligga i köket och vila. Där kan han ligga och bara ta det lugnt utan att det kommer ett barn farandes med en förälder i hasorna förbispringandes.


Ikväll gjorde jag mig en kopp te och satte mig i soffan. Det är så härligt att bo på landet! Kom och hälsa på!

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar