onsdag 12 september 2018

Packa Bb-väskan

Okej jag fattar vinken, några i min närhet verkar vara lite stressade över att vi är så chill här hemma när bebis snart kommer. Därför har jag nu packat BB-väskan, ganska klar, och så har jag packat Lilla Gs väska då hon ska hänga hos mormor och morfar. Imorgon ska jag hämta babyskyddet och förhoppningsvis ska vi få ihop spjälsängen också.


Lilla G hade ju alldeles för små och få mössor också så när hon va på förskolan passade jag på att sy en ny. Det ekar tyvärr tomt här hemma med tyg så fick helt enkelt ta det som fanns, men tycker ändå det blev fint. Är så glad att min fina man uppmuntrade mig till att börja sy och köpte en symaskin till mig, och att syrran överröser mig med mönster och tips! 

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar