måndag 9 juni 2014

Styrketräning för löpare

Nu är vi hemma från Idre igen.
Borta bra men hemma bäst som man brukar säga, men det var bra härligt att vara där!
Väl hemma så rullar det på med jobb och träning.
Idag hittade jag plötsligt massor med anledningar till att stå över träningen.
Det var länge sen det kändes så. Kanske berodde det på att jag var lite trött efter den intensiva helgen eller så var det den där latmasken.
Jag tog till knepet "Om du sticker ut och tränar lite så ska du få den här smarriga smoothien som jag gör iordning åt dig här!" och det fungerade!
Jag mutade alltså mig själv, med framgång!

Jag älskar att titta på Nyhetsmorgon! Lofsan har inspirerat mig med ett par övningar för att bli en starkare och snabbare löpare! Hennes klipp kan du se här!

Mångsteg och höga knän fram och åt sidan. Det känns verkligen i rumpan!
















Här testar jag mångstegen mellan Nipfjället och Städjan.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar