tisdag 21 oktober 2014

Perfekta handsken!

Hösten är verkligen här nu. Regnet öser ner mer eller mindre varje dag och i norra Dalarna snöar det. Något som är ett måste för mig när jag är ute och tränar är mössa och vantar. Nu när det fortfarande är plusgrader ute vill jag inte dra på mig mina tjocka längdhandskar utan vill ha ett par lite tunnare. För drygt ett år sen fick jag ett par Hestra-handskar av syrran som är perfekta. Lagom tjocka och sitter tight på handen. Har använt dem hur mycket som helst både när jag tränat och tagit hundpromenader. Det var toppen att jag i helgen fick ett par nya. De gammal får bli lite mer slit och släng medans jag börjar använda de nya när det blir kallare, då kan jag ha dem under ett par tjockare handskar, blir väldigt varmt och skönt!

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar