torsdag 26 februari 2015

Produktiv dag!

Igår hade jag,enligt mig själv, en väldigt produktiv dag. Var på bilmeken och bokade tid för att lämna in min bil som inte riktigt vill fungera. Åkte och handlade mat då kylskåpet ekade tomt och passade även på att ansöka om ica-kort, som jag har pratat om att göra i snart ett halvår. Se Johan Olsson utklassa övriga skidvärlden och fura hans guld med vänner på kvällen. En väldigt härlig ledig dag. 

Både jag och sambon börjar känna att vi behöver lite miljöombyte så nästa lediga helg tänkte vi dra till Sälen för lite shopping. Att jobba varannan helg är ingen dröm för mig direkt, men nu har jag faktiskt bara 3 veckor kvar på jobbet (?!). Tiden bara rusar förbi, då blir det att prova på något nytt.

Jag ska inte klaga på vädret.... Men..... Längtar så tills sol, värme, barmark den där lukten av vår!

/Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar