onsdag 18 mars 2015

Lofsan skriver en bok till mig

Det känns faktiskt som att Lofsan har skrivit en bok till just mig!



Den handlar om att komma i form efter graviditet.
Vill ha, vill ha!
Boken kommer ut i sommar, längtar tills dess!
Tack Lofsan för att du på något sätt tagit reda på precis vad jag behöver och vill ha och
dessutom tajmar det så bra tidsmässigt!

Just nu så rekommenderar jag absolut inte att man går in och läser Lofsans blogg,
hon är nämligen i Thailand och håller i en träningsresa.
Blir riktigt avundsjuk när jag råkar trilla in där och ser alla härliga bilder.

Jag antar att Lofsan kommer att ha lika bra koll på när jag behöver en träningsresa som hon har med
den nya boken, snart ringer hon säkert och frågar om jag vill med på en resa, gratis!
Längtar tills dess, tack i förskott!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar