onsdag 19 augusti 2015

Ta till vara på dagarna!

Idag var en ny spännande dag för mig. Sista "riktiga" dagen på nya jobbet. Det känns så skönt att vara igång. Jag ser så mycket fram emot att jobba dagtid och rak vecka. Trivs så otroligt bra med att vara ledig varje helg och högtider även om det innebär att det blir mycket jobb när jag väl jobbar. 

Jag har lovat mig själv att inte vara den som är första på jobbet på morgonen och sist hem på eftermiddagen, inte varje dag alltså. Det är svårt när man ger sig in i ett yrke där man aldrig blir klar, det finns alltid mer att göra och det lilla extra att fixa. Att göra ett bra grymt jobb samtidigt som man kan slappna av hemma och få ut mycket av sitt privatliv är inte alltid så himla lätt. Jag försöker att njuta fullt ut av de här sommardagarna vi äntligen fått. Ska försöka hålla i det även i höst. 

Efter jobbet idag lagade jag och sambon mat tillsammans och sedan åkte vi upp till fjället och promenerade. Utsikten är fantastisk!


Städjan är så vacker, det här är en plats som är fin alla årstider!



Vår fina, fina Charly!


Jag och sambon har likadana skor från Nike.

/ Lillasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar