tisdag 29 mars 2016

Kompisträning

Jag tränar nästan aldrig själv utan har oftast med mig Hugo och Kiwi ut.
Det blir som en anledning till för att ta sig ut, de kommer att bli glada för att vi hittar på något tillsammans och så är det roligt att se dem ligga och sola sig eller leta kottar när jag tränar.

När jag läste äldre blogginlägg, det är ju nästan som en dagbok, så hittade jag flera inlägg där jag och syrran kör olika typer av kompisträning.
Vet att vi skrattade en hel del när vi tog de där bilderna och så fick vi träna samtidigt.

Intervaller
Kompisträning
Kompisgym med tävling













Nästa vecka åker vi till Idre på fjällsemester.
Och jag längtar så!
Renar, fjäll och Lilla Js första skidsemester, träffa syrran och så förstås skidåkning!















/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar