torsdag 7 juli 2016

Fantastiska livet!

Idag är livet helt perfekt! Uteplatsen är så gott som klar, bara smådetaljer som fattas. Jag har planterat om blommor ute i solen, druckit kaffe och bara mått. Många säger att de där sista veckorna innan man får träffa sin lilla är ett evigt väntande och så trist. Nu är det knappt 2 veckor kvar till bf och jag är bara så nöjd med livet. Klart vi längtar ihjäl oss efter underverket men ärligt talat får hon gärna vänta med att komma ut till åtminstone nästa vecka. Målbilden jag har då vi kan sitta hela familjen ute på våran egenbyggda uteplats med nyplanterade blommor, kaffet i handen och nöjda hundar, ja den får mig nästan att börja grina. 


Blommorna väntade på att få ny jord!


Skickade till syrran och mamma och skrev att jag planterade om lite. Syrran undrade vem jag var och vad jag hade gjort med hennes syster. Mamma skickade och sa att jag var duktig. Men innerst inne undrade hon nog vem som stulit hennes dotters telefon.

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar