måndag 18 juli 2016

I en rasande fart...

...gick dagarna i Dalarna.


Vi hann med massor, bland annat titta på de här hurtbullarna som deltog i ett lopp uppför slalombackarna.
M

I mitt favoritträningsväder duggregn fick jag lite hybris och kastade mig också ut i backarna.
"Jag springer upp sex gånger!" Tänkte jag. När jag väl kom upp första gången så var jag helt slut. Jag ser det inte som ett misslyckande, jag lyckades ju med det jag tänkt mig; att springa upp för backen så många gånger jag orkade. Att det sen var en gång och inte sex kunde inte hjälpas.


Med fullpackad bil styrde vi kosan söderöver och har nu åter landat i Ernst Närke, hemma på vår ö!
Borta bra men hemma bäst stämde för mig den här gången!
Nu fortsätter trädgårdspyssel och husfix! Och såklart kriget mot mördarsniglarna!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar