torsdag 11 augusti 2016

4 veckor!

Idag blir Lilla G 4 veckor gammal. Vi firade med att ta en promenad med henne i bärselen uppe vid Nipfjället. Alla som varit där några gånger vet att setalltid  blåser och är kallt men ändå blir jag lika förvånad varje gång. 

Det är svårt att klä ett så litet barn riktigt varmt tycker jag. Idag fick hon dra på sig en för står fleecetröja och raggsockor. Vi ska investera i en varmare mössa också tänkte vi för fy vad det kan blåsa kallt. 


Att få ha den här fantastiska mannen som pappa till mitt barn känns häftigt. När det blir kortslutning i min hjärna är han stabil och lugn.


Ja ingen sommarvärme är det direkt. Önskade jag hade ett underställ också haha. Imorse hade det tydligen varit minusgrader och grannarna fick skrapa rutorna på bilen när de skulle till jobbet.

Nu vräker regnet ner. Lilla G och Theo ligger bredvid mig i sängen och sover. Jag dricker en kaffe och lyssnar när det smattrar utanför. 

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar