tisdag 23 augusti 2016

Morgonstund har guld i mun!

Efter att Lilla G endast sov två timmar på hela dagen igår var hon nog lite trött inatt. Plötsligt händer det, var bara uppe en enda gång inatt. Så när hon vaknade vid 7 igen var jag så pigg att jag gick upp när hon hade fått mat.

Sambon önskade frallor någon dag så jag slog till på att vara världens bästa flickvän. Så enkla frallor gjorda på mjöl, vatten, bikarbonat och sirap. Receptet ska finnas under kategorin "recept" här på bloggen.


Resten av familjen sov fortfarande så passade på att gå ut en promenad med hundarna. Det är något speciellt med morgonpromenaden. Den är ganska mysig kan jag tycka. Vi har lovat oss själva att aktivera dem lite bättre så idag blir det nog en långpromenad också.



Mitt favoritplagg just nu, väst! Både dunväst eller tunnare väst kör jag nästan alltid på nu. Funkar alltid!


Jag vet att jag tjatar om hösten. Men ni kanske ser varför! Det verkligen känns och syns. Men det är även soligt ute så är en så där perfekt morgon!


/ Lillasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar