lördag 3 september 2016

Bygga upp kroppen igen!

När regnet vräker ner är jag glad att jag inte behöver gå ut. Istället har jag börjat genomföra ett av höstens mål. Har en app som heter "Mamma mage" som jag nu tänkte följa. Går ut på att börja bygga upp grunden igen, att få kontakt med sina bålmuskler och knipövningar. För att komma till nästa nivå måste jag genomföra programmet 10 gånger och göra ett test för att se att jag är redo för nästa. 

Skönt att ha något schema att följa då man inte riktigt känner igen son egen kropp just nu. Har som mål under hösten att genomföra programmet minst 5 gånger i veckan. Programmet tar knappt 10 min så känns verkligen genomförbart även med Lilla G hemma. 


För att komma i form igen gäller det att skynda långsamt och bygga upp kroppen från grunden!

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar