onsdag 26 oktober 2016

Det är tufft att vara ledig!

Den helgen jag var på rymmen gjorde mig helt slut!
Tänk att det är så tufft att vara iväg över en helg. Det är mycket att förbereda med packning och så, det tycker jag ju alltid. Och att sen åka till "storstan" med allt liv och rörelse, puh!
Utbildningen med massa nya saker att lära sig och testa på.
Alla människor.
Det är skönt att jag fått vara tillbaks på ön och vilat upp mig ett tag nu!


Det är kolsvart här på både mornar och kvällar nu. Det är svårt att sicksackandes mellan vattenpölarna när man inte ser dem så gummistövlar är nästan ett måste. Det blåser hej vilt från sjön, ibland undrar man om huset kommer att stå kvar på samma plats när man vaknar.
Häftigt med årstiderna ändå! 

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar