måndag 10 oktober 2016

Familjen är viktigast!

Just nu är det ingen i familjen som bor i stan. Både jag och syrran har bott i en storstad, Uppsala och Örebro. Jag älskade det, trivdes så himla bra men ändå så längtade jag till landet efter några år. 


Jag bor på landet mycket för att jag skapat mig det livet. Jag har valt saker jag älskar i mitt liv och alla dessa saker jag älskar passar bäst in på landet. 

Vi har två underbara hundar som är bland det finaste jag vet. När de får springa lösa i trädgården, busa och leka, ja då mår se bra. När jag ser hur bra de mår ja då mår jag också bra. Det är alltså någon annans välbefinnande som gör mig lycklig. Familjen är det viktigaste av allt.


Det är intressant att tänka på tucker jag. Varför bor du i stan eller på landet?

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar