torsdag 27 oktober 2016

Nytt kapitel

Jag brukar se det som att livet pågår i perioder. Om fyra dagar börjar en ny period i livet, avslutar ett kapitel men startar ett nytt. Det är inte utan att det är lite vemodigt att flytta från Idre. Det var här jag träffade mitt livs kärlek, provade på livet som receptionist, fick mitt allra första fasta jobb, fick vår underbara dotter. Mycket kul har hänt i Idre och det har verkligen gett nya perspektiv till livet.

Men det kommer ibland en dag då man känner sig färdig med en plats. Jag kommer sakna det massor eftersom det är en fantastisk plats. Just nu behöver vi något annat mer i våra liv, mer trygghet och stabilitet. Jag ser fram mot den här flytten. Och jag ser fram emot att komma tillbaka till Idre  som turist.



/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar