lördag 29 oktober 2016

Packar skiten ur oss!

Ja nu har även mamma och pappa gjort entré i Idre och det känns som vi fått mycket gjort på kort tid. Jag packade skiten ur mig under två timmar för sen ville Lilla G äta och då blev jag sittandes och sitter än. Men arbetsledare klär mig. 
Tänk vad tacksam jag är för att jag har så fina föräldrar som åker land och rike runt för att hjälpa oss.



Imorse vaknade jag till den vanliga utsikten från sovrumsfönster. Den utsikten kommer vi bara vakna till två mornar till. 


Nu har jag börjar tänka i de tankarna. "Nu är det sista gången jag...". Men det känns bra. Det känns som ett snabbt men bra avslut. Lite som att dra bort ett plåster. Men Idre kommer alltså stå kvar. Och nu ser vi fram emot att ha närheten till saker och ting. Inte behöva åka 15 mil för att shoppa lite.

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar