tisdag 14 mars 2017

8 månader

Idag är det 8 månader sedan Lilla G kom till oss. Tänk vad livet förändrats. Hon är en bestämd liten dam. Jag brukar berätta för henne vad fin och söt hon är. Men också hur smart och snabb hon är. Det är inte så bara att ha fört en tjej till den här världen. Jag ska lära henne att drömma stort och sikta högt. Om jag någon gång under hennes skolår får höra av läraren "hon tar mycket plats och glömmer ibland räcka upp handen", ja då ska jag bara le mot läraren och säga att det är fint det. Jag hoppas hon vågar ta plats, springa snabbare än killarna, åka skateboard på rasterna, skratta högst av alla, synas. 



Lilla G har aldrig varit med ordentlig på bild på bloggen, eller andra sociala medier heller. Egentligen vill jag lägga ut 10 bilder per dag på henne för hon är jordens häftigaste unge, men vi är lite sparsamma med det. Vi vill ha henne för oss själva ett tag till.

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar