måndag 8 januari 2018

Gravid vecka 33

Det rullar på kan man säga! Veckan har bjudit på ryggont, törs knappt lägga mig i soffan på kvällarna om jag är själv hemma för jag vet inte om jag kommer ta mig upp utan hjälp. Illamående, det finns inget med gravidillamående som är härligt, det är precis som att vara magsjuk och det är ju noll härligt. Många nätter i veckan har jag faktiskt sovit som en stock och känner mig därför relativt pigg, det härliga vädret vi haft i ett par dagar gör förståss också sitt till!

Den lille rackarn i magen sparkar på uppe i revbenen och imorgon är dags för besök hos barnmorskan igen, sen ska jag dit varannan vecka, känns väldigt ofta! Lillebror eller lillasyster har några namnförslag. Storebrorsan tycker Spindelmannen, vi tänker att det kan bli långt att säga och skriva.


Mmm.. åt en badboll till frukost, hur gott som helst, blir lite uppsvälld bara...

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar