lördag 27 januari 2018

Pärla och pärlor

Igår testade jag och Lilla J något nytt, vi gillar båda att pyssla och igår gjorde han sin allra första pärlplatta! Som han jobbade och slet och såklart strök vi den och ska göra en tavla av.
De lite större XL pärlorna och pärlplattorna som passar till är perfekta för små fingrar. 3+ står det på förpackningen, tänkte att han var 2,5 år. Men han är faktiskt snart 3 år! Tänk det, vi har en liten kille hemma som snart fyller 3! Häftigt och läskigt att tiden går så rasande fort!

Igår fick jag ett sms ”Jag hämtar dig kl. 15 på söndag.”. Inte illa att syrran och mamma, de två pärlorna ska ta med mig på en överraskning! Det stod också att jag skulle ta på mig något som är både bekvämt och fint. Vilket ju i dagsläget är omöjligt. Eller jag har ju en rätt snygg pyjamas! Men det blir ju garanterat trevligt oavsett vad jag har på mig.
/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar