måndag 12 februari 2018

Gravid vecka 38

Ny vecka, ny förkylning som det gamla vabruariordspråket säger!

Nu har vi allihop åkt på Lilla Js förkylning och götapetter, den är inte att leka med. Det är den typen av förkylning som har extraallt! Jag utgår från att kroppen som är så fantastisk helt enkelt väntar med att dra igång en förlossning tills man är friskare igen, för just nu är jag för förkyld för att föda något barn!


Här är min förkylda nuna.

På bebisen är det full rulle, den har vänt på sig och ligger inte på samma sätt som förra veckan, lite synd för jag tror att mina fogar mådde bättre av att bebisen låg som den gjorde förut. Hur någon som är 48 cm och väger 3 kg ens får plats att snurra runt där inne är svårt att förstå, det måste vara trångt! Förvärkar och många besök på toaletten har hört veckan som gått till, blir spännande att se vad den här veckan har för nytt med sig.

Barnet räknas nu som fullgånget och alla inre organ är färdigutvecklade. Det ska bli så spännande att se vem som gömmer sig där inne!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar