måndag 12 mars 2018

Lycka och kaos

Vilken lycka det är att ha två söner! Att se hur gullig storebror är mot lillebror känns fint i hjärtat. Han har fått ett namn, vi trodde det var en W men det kändes inte rätt, han är vår lilla A.


Hela han är fantastisk, men kolla fötterna!

Idag har jag varit själv med alla fyra killar i några timmar. Jag hade låga ambitioner, alla skulle vara glada och jag ville hinna gå på toa. Det gick väldigt bra! Jag är genomsvettig och har en lätt huvudvärk, men ändå! Det är mycket nytt att lära sig och såklart dubbelt upp så även fast alla skötte sig exemplariskt så hade jag behövt en extra uppsättning armar.

Men vi gjorde smoothie, pärlade en pärlplatta som vi strök(!!!), jag trampade bara i en hundspya, tappade bara bort en napp och alla var nöjda! Bra första gång själv med alla mina killar!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar