måndag 9 april 2018

Fullt ös medvetslös

Tänk på den tiden när jag hade ett barn och två hundar och tyckte det var lite meckigt att ta mig ut. När Lilla J var fem veckor fick jag nästan bryt i hallen när jag skulle ta på mig, honom, koppla hundar och rulla ut vagnen. Nu tar vi oss ut allihop! Lillknatten som blir fem veckor idag(!), virvelvinden på 3 år och hundarna. Har jag förvandlats till supermorsan? Ja kanske. Eller så är det kraven som sänkts till miniminivå bara. Att matcha kläder ett minne blott, två olika sorters skor är också skor, skäller någon ett endaste skäll åker de ut i trädgården och man kan ju faktiskt amma i bärsjalen i farten. Titta honom djupt i ögonen och sjunga Astrid Lindgren visor kan jag göra nästa amning!

Han cyklade upp till bommen och vände, sen föreslog han en skogspromenad. Vi såg både harbsjs och grankottar, spännande, spännande! Varför regnbrallorna inte är över stövlarna? Därför att de slutar där mitt på vaden! Varför gör de det? Därför att han äter för mycket, så han växer för mycket!

Här har vi några andra snyggingar som växer så det knakar!
/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar