fredag 4 maj 2018

Barnvagnsmobil

Det är lyxigt att ha en garnbutik i stan! Det är jag och alla pensionärerna som besöker den. Jag gör det för att jag vill behålla den och för att kunna be om lite råd, de gör det av samma anledning plus att de inte vet hur man handlar på internet.
Nu ska det virkas en barnvagnamobil med bläckfiskar! För jag ska snart bli faster, tjoho!

"Har ni en barnvagnsmobil?" frågade jag den blivande mamman. "Nej, måste man ha det?" svarade hon och kände väll hur hon höll på att gå vilse i pryldjungeln kring att skaffa barn. Så jag sa helt ärligt "Ja, annars går barnvagnen omöjligt att köra!"
Mamman trodde att bebisen gillar blått, grönt, grått och vitt. Och bläckfiskar! Hoppas hon har rätt så bebisen inte har bläckfiskfobi, då blir det synd om honom!
Kolla in det här mönstret, har testat förut och det blir super!
/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar