torsdag 19 juni 2014

Sassa brassa mandelmassa!

Dan före dan!
Idag har vi laddat upp inför morgondagens MTB lopp med att laga en massa mat!
Det ska bli skönt att mycket är förberett inför midsommarlunch och middag. Misstänker att vi kommer vara ganska trötta imorgon. Inte minst av anspänningen.

Vi har varit och hämtat ut våra nummerlappar och det pirrade till lite extra i magen när jag såg mitt namn i startlistan. Det är många som ska tävla imorgon. Det är löpning och cykling på flera olika distanser. 
Vi ska cykla 2,5 mil. Banan är i varierad terräng, det är mycket skogsstig, lite skogsväg och en snutt med grusväg.
Mest nervös är jag för de partier där det är mycket sten och rötter. Och så sandbackarna förstås.


Imorgon ska jag tänka på att både den som kommer först och sist i mål har gjort sitt bästa. Jag kan inte påverka hur fort de andra kör utan bara göra mitt bästa och prestera på min topp. 
Imorrn kör vi, det ska bli kul!
Nu blir det laddning med cykelgodis.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar