fredag 20 juni 2014

Glad midsommar!

Midsommarafton har börjat på bästa tänkbara sätt!
Vi gick upp tidigt för att cykla Orsa Bajken.
Det var riktigt nervöst på morgonen. Vädret var kallt men sol och uppehåll. Vi fick skjuts till starten och där var det fullt med folk.
Ett par hundra startande mitt ute i skogen.
Loppet gick över förväntan för oss alla. Vi slog våra uppsatta måltider och cyklade över mållinjen med stora leenden nere på idrottsvallen.
Syrran hade vaknat på racerfart sidan och cyklade ifrån mig med ett par minuter. Jag kom i mål på 1 h och 22 min. Trodde absolut inte att jag skulle köra så fort. Jag är så nöjd!
Kände under cyklingen att jag hade bra fart och att det flöt på, kunde hålla ett jämt tempo trots att det var mycket cyklister på banan. Det var hur kul som helst!

Vi ätit lunch och sovit en liten stund, pratat mycket om hur vi upplevde just vårt lopp. Nu ska vi ta nya tag och fortsätta fira in sommaren!





/Storasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar