fredag 5 december 2014

Fredagsmyset!

Kvällens fredagsmys blev frukt i stora lass. Fick plötsligt ett sånt sug på jordgubbar och kokos! Var en kanonkombination i en smoothie!
Passade på att vräka i mig apelsin, kiwi och apelsin också. Perfekt för att hålla bacillerna borta när många andra på jobbet är utslagna av förkylningar!


Nu är det helg igen! 
Underbart att inte ha så mycket tider att passa!
"Jag kan göra precis vad jag vill hela eftermiddagen och kvällen!" tänkte jag lyckligt för mig själv när jag kom hem efter jobbet. Och så tog jag en promenad med hårbollarna medan snön singlade ner över oss. Efter det sov jag middag. Skönt att kunna vila efter en tuff arbetsvecka, kände att kroppen verkligen behövde det.

I veckan har jag provat Yogobe. Vilken grej alltså! Det är kvalité på passen, instruktörerna är kanonduktiga och det finns mycket att välja på.
Snälla tomten, i julklapp önskar jag mig en 3 månaders prenumeration för 499 kr på Yogobe.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar