tisdag 30 december 2014

Lilla julafton

Och så firade vi då en liten julafton som mer kändes som den enorma julafton då paketen aldrig tog slut.
Oj så bortskämda vi är!

Vi gjorde vårt bästa för att skämma bort mamma och pappa också!


Här försöker de lista ut ledtråden i skattjakten.


Hur mycket choklad ryms egentligen i en familj? Vi äter och fikar och dricker gott, jag håller mig till julmusten.
Vi varvar allt gott med sköna promenader och lite skidåkning.
Jag gillar 80-20 tänket. 80% av det jag stoppar i mig ska vara bra och nyttigt för kroppen, 20% så är det helt okej att äta onyttigt.
Det har nog varit mer procent onyttigt nu över jul iofs...


Fick den här boken i julklapp och det är ett helt kapitel med gravidträning, blir rolig läsning!

Lille bebisen fick många julklappar!


Den här lilla hundoutfiten är ju bara hur söt som helst!


Tack för den här gången julen, alltid kul att ha dig här!
Idag åker Jennie och Theo tillbaka till Idre, mamma och pappa följer med upp över dagen.
Jag och hundarna stannar hemma. Jag har fått ont i höfterna, tänk vad mycket märkliga ställen man kan ha ont på när man är gravid, och ska vila. Det är nog för att jag och hundarna går så mycket. Men det vill vi ju fortsätta med så hoppas att det blir bättre igen!

På tal om 80-20 tänket så har jag dukat fram frukost och väntar på att alla ska vakna till liv.


Pepparkakshuset glömde vi äta igår. Om man tar en apelsin till blir det nyttigt då?

/Storasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar