måndag 9 mars 2015

Att trivas hemma

Något som är viktigt för mig är att trivas hemma, och tänk vad lite färg kan göra. När jag flyttade in bestämde vi oss för att rusta upp lite här hemma. Vi åkte och köpte vit färg och målade om. Det vita som blivit gult/brunt och alla de bruna listerna fick bli vitt och vilken skillnad det blev! Det är härligt att glida upp ur sängen och sätta sig i köket som nog är mitt favoritrum, den största omvandlingen skedde verkligen där. Från att jag knappt ville vara där så sitter jag nu mer än gärna där och äter frukost och ser solen kika in genom fönstret.



Även sovrummet har fått ett riktigt lyft. Slog upp några hyllor samt nytt överkast så vips så var myskänslan där.



Lägg märke till stenen bredvid en av ramarna. Theo tar ibland in kottar, pinnar och stenar och hoppar glatt upp i sängen och busar. Inte så skönt att vakna upp på!

/ Lillasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar