måndag 23 mars 2015

Baby shower!

Jag har firat min födelsedag hela helgen!
Att fylla år när man är gravid är verkligen helt perfekt.
Det passar liksom extra bra att få skämma bort sig själv på alla tänkbara sätt.

Jag har haft en så trevlig helg att jag nästan kände mig ett år yngre när jag vaknade imorse.

Något så amerikanskt som en Baby shower har jag bland annat firat den stora dagen med.
Jag körde ett upplägg som liknade barnkalas. Trevliga gäster, färglatt fika och lekar.
Det var jätteroligt och mysigt att få prata lite om barn, de flesta som var på showern har egna barn och såklart hade alla kloka visdomsord att komma med.
En av lekarna gick ut på att gästerna tog med sig foton på när de var små och så fick vi gissa vem som var vem. Roligt att se alla som små!
Vi gissade också namn på kändisarnas barn.

Dags för Baby shower!


Fika, fika! 






















Elin gav vår knatte en söt snuttekanin.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar