torsdag 14 maj 2015

Fina sommarfötter


Nu på semestern har jag börjat använda en elektrisk fotfil från Scholl. Tanken är att jag nu i en vecka ska använda den varje dag och vara noga med att smöra in fötterna för att sedan se vilket resultatet blir. Jag blir ofta väldigt torr om fötterna. Efter vintern i pjäxor och tjocka vinterskor är fötterna ofta lite ledsna och vill gärna bli lite extra ompysslade. Att fila fötterna är inte direkt det roligaste jag vet. Det slutar oftast med att jag drar fotfilen fram och tillbaka fyra gånger på hälarna på varje fot och sen har jag enligt mig själv filat fötterna. Kan säga att det inte ger några större resultat. Nä nu ska det bli ändring på det! Hoppas verkligen att den här fungerar bra, då blir det till att investera en egen!

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar