måndag 18 maj 2015

Kroppen är fantastisk

Igår mådde jag inte toppen - men det gör jag idag!
Tänk vad lite sömn kan göra för humör, ork och självförtroende.

Jag är så tacksam för min kropp som precis gått igenom en graviditet och för snart tre veckor sen en förlossning och har återhämtat sig så bra!
Från förlossningen till patienthotellet åkte jag rullstol, då var kroppen helt slut och det är bara 19 dagar sen.

Idag har jag gjort något som jag drömt om länge.
Jag har gått med barnvagn och hundar ner till småbåtshamnen, det är så härligt att vi har så nära till vattnet!


Och jag klarade av att göra det helt själv!

Förra årets träning inför cykel och löploppen har verkligen hjälpt mig att må bra genom hela graviditeten och hjälpt mig vara rörlig. Dessutom är det härligt att det går så bra att börja vägen tillbaka till en "Stark, stolt och stark" kropp.


Hela gänget!

En förebild i min träning är Lofsan, hon förespråkar träning för att bli "stark, stolt och snabb". 
Lofsan har skrivit Stora löpar boken för kvinnor som jag tycker är kanon.
Just nu kan man vinna boken på @apollosveriges instagram konto, gå in på @apollosverige och berätta om dina bästa träningstips på semestern.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar