måndag 4 maj 2015

Nu är han här!

Nu har vår nya, minsta, alldeles fantastiska och underbara familjemedlem kommit!


Visste inte att man kunde vara så här lycklig! Samtidigt som man är orolig för allt. Det är som att en helt ny plats i hjärtat, en plats för vår son.

Han bestämde sig för att komma lite tidigare än planerat, inte oss emot!
En vecka tidigare kom han. Han är lite lik mig på det sättet, jag gillar också att vara ute i god tid.

I tisdags var vi på besök hos barnmorskan. Allt såg bra ut. Jag hade varit lite trött ett par dagar men mådde annars som vanligt. Till som vanligt räknar jag in sammandragningar och lite magont.
Efter BM besöket tog vi med oss hundarna ut i skogen.


Vi gick på Biken banan på smala, kuperade stigar. Det var lite tungt men ändå härligt att vara ute i skogen och få sol på sig i någon timma. Vet att jag tänkte "Tänk om vattnet skulle gå nu!"


Vattnet gick sen när jag hade gått och lagt mig 23.55.

Roligt att titta på bilderna på bilden och tänka att nästa gång vi ska till skogen då följer Lilla J också med!

/Storasyster



1 kommentar: