söndag 19 juli 2015

Frukost!

För ett par år sen, 8 år sen är det nog när jag tänker efter, så bodde jag ihop med två kompisar.
Precis som de flesta har så hade de sina egna väl invanda frukostvanor som var orubbliga.
Den ena åt mellan fil till frukost, den andra fruktyoghurt.
Jag tyckte att jag var jättesmart när jag köpte fil med smak, då skulle alla bli nöjda och glada!

"Vem har köpt den här?" följt av höjda ögonbryn och skeptiska miner. Det gick inte hem hos dem, men jag gillade det!

Nu har jag hittat en ny frukostfavorit!


Fil med ananas och kokos smak.
Torkad frukt och kokos, tropisk mix.
Färska bär och solroskärnor.
Hugo tyckte också det såg gott ut!

Vetskapen att det finns god frukost hemma är nästan ett måste för att komma upp ur sängen vissa mornar.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar