måndag 6 juli 2015

Mitt första gågging pass!

Om två dagar blir Lilla J tio veckor!
Rehabiliteringsträningen har hittills gått väldigt bra!
Från att den första dagen efter förlossningen ha svårt att ta mig upp ur sängen till dagens form på tio veckor känns som stora framsteg!

Idag är det lite svalare ute och jag fick feeling för att gågga!
Fokus på att spänna bålen och ha en stolt hållning. Jag körde första passet hemma i mammas och pappas trädgård och gåggade runt huset.
Deja vu till när jag var liten och bad mina föräldrar ta tid när jag sprang runt huset.


Nya kläder på till det stora tillfället! Sköna myspysshorts från adidas och Röhnisch linne.

2 minuter gång runt huset (2 varv). 
30 sekunder gågging (1 varv runt huset).
* 3

Med mig på alla varv hade jag två överexalterade hundar. Hugo och Kiwi tyckte det var det roligaste vi gjort på länge och studsade bredvid mig hela tiden. Lilla J låg och sov i vagnen hela passet, helt ovetande om de enorma framstegen hans mamma gjorde. Var är min "heja mamma, du är bäst" teckning?

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar