onsdag 4 november 2015

Den långa promenaden!

Idag tog jag för första gången på 1,5 vecka en riktigt lång och skön promenad.
Det var sol ute, vovisarna var taggade, Lilla J sov. Månen gick i rätt bana så att säga! Så jag promenerade runt i 1,5 timma med pod i öronen. Låter som att vi borde hunnit närmare en mil på den tiden, men det gjorde vi inte, för vi ägnar stor del av promenaderna åt livsnjuteri; titta på solen, nosa i gräset, stretcha vaden, kissa i en buske. 
Vem som gjorde vad är oviktigt!
5 grader var det när vi gick ut, 15 när vi kom hem. Lite svettigt men ändå skönt!


Fem grader och sol den här perfekta höstmorgonen!

Fick förkylningen från Mordor eller hell, är inte säker, efter den där veckan när träningen kändes så seg. Men nu är jag på spåret igen. Körde några benstyrkeövningar på promenaden och lite överkroppsstyrka med en vikt när jag kom hem. 
Har fått lite ont i ryggen när jag inte tränat så känns bra att kunna röra på sig ordentligt igen!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar