tisdag 26 juli 2016

Frisbeegolf!

Igår kväll passade vi på att gå och spela frisbeegolf. Här på fjället har de rustat upp de gamla banorna så det ser riktigt fint ut. Pappa och sambon ska alltid tävla, det började med minigolf och sen har det bara spårat ur sen dess. Jag och mamma vi var nöjda mest hela tiden över våra kast. "Hejsan hoppsan rakt ut i skogen, ja vem vet jag kanske springer över lite blåbär på vägen dit!". Det var en alldeles lagom kvällsaktivitet samtidigt som jag blev lite förvånad över att jag lyckats kravla mig upp för stora slänter och knuffa på barnvagnen i alla möjliga lutningar upp och ner. 

Mamma gör ett finfint utkast och lyckades riktigt bra då hon aldrig spelat förut.


Sen mörknade det på och vi fick halvjogga men men vad gör det. Underbart att få umgås!

/ Lillasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar