lördag 23 juli 2016

Hett

Det är riktigt hett ute idag också!
Jag njuter av att bo i hus och att kunna hoppa ut barfota och slänga mig i skuggan under ett parasoll.
Vi gör småutflykter och badar. Det är helt lagom!
Den här sommaren har vi massa veckor ledigt tillsammans hela familjen vilket är helt perfekt eftersom Lilla J behöver jagad omkring mest hela tiden.
Han äter sand, småsten, pinnar och om han fick syn på en mördarsnigel skulle han säkert sätta i sig den också. Förutom intervaller i trädgården när Lilla J jagas så joggar jag lite och kör styrkepass i trädgården. Men inte i den här värmen, då får det va!

Idag har vi haft besök av en kompis till mig och hennes son på 4 månader. Lilla J ville leka med honom och försökte ge honom både hinken och vattenkannan. Men det får nog vänta tills nästa sommar.
Häftigt att vi växte upp tillsammans jag och Anna som var här idag och nu sitter vi och fikar ihop med varsitt litet barn i knät!


Nu ligger jag och Kiwi under parasollet och pratar lite hemlisar. Mys!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar