torsdag 28 juli 2016

Minigolf!

Min filosofi är att det sällan blir tråkigare av ett skämt, eventuellt pinsam tystnad eller jobbig stämning men sällan tråkigt. Att dra av några skämt under sin förlossning kunde ju aldrig skada. Även om det var många stunder jag inte var så skojfrisk heller och helst ville bli neddrogad på en gång för att slippa eländet. 

Igårkväll var också skoj för då drog vi igång en match minigolf. Vi fick berättat för oss att med en 13 dagar gammal bebis ska man inte kunna spela minigolf. Eftersom vi är föräldrar för första gången vet vi inte vad man kan och inte kan göra så vi körde ändå, och det gick!



Efter 13 hål tröttnade jag så tog vagnen med Lilla G i och knatade hem till stugan. Strax efter kom hela gänget då regnet började falla.


När jag gick och la mig igår såg jag att jag hade trosorna utochin. Men det var nog det värsta som hände under hela gårdagen så jag är nöjd. 

/ Lillasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar