fredag 26 augusti 2016

Fredag på torsdag och så vidare

Eftersom jag är föräldraledig fredagar så blir helgen riktigt lång!
Jag har laddat med god frukost i kylen och ser fram mot att inte behöva sticka iväg tidigt på mornarna något mer den här veckan! Sovmorgon däremot har jag sluttat hoppas på. Vår lille kille är morgonpigg!
"Traktor!" var det första han sa när han vaknade strax efter sex och så hoppade han ur sängen och började leka. Inget morgonmys alls!


Efter traktor kommer riva ner allt från köksbordet, som jag alltid brukar säga!

I onsdags käkade jag och Lilla J amerikanska pannkakor. Hugo och Kowi fick också smaka eftersom Lilla J alltid matar dem, han tycker väll att de också ska ha.



Amerikanska pannkakor - lätt som en plätt

2,5 dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
2 msk socker
1 kryddmått salt
2,5 dl mjölk
2 msk smält smör
1 ägg

I princip vad som helst är gott till!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar