fredag 7 oktober 2016

En eftermiddag i trädgården

Lilla G har varit lite grinig på kvällarna nu ett tag och därför gjorde vi en ny plan. En övertrött tjej är aldrig kul att ha å göra med så vi skulle få till en sovstund på eftermiddagen. Vi rullade ut vagnen och hittade ett gupp som vi rullade över i tio minuter och sen sov hon.


Medan hon sov gott i vagnen passade vi på att busa med hundarna. Charly gick helt bananas. Han fick tag i en blomkruka  i plast som han bet sönder och rev mammas pelargoner ur jorden och slängde runt. Det gjorde inte så mycket för hon skulle ändå plantera nytt så man kan säga att hon fick lite hjälp.

Theo busade också och njöt av att hela familjen var ute tillsammans.


- Jennie, ver du vad en sekatör är?
- Ja det vet jag..
- Bra, kan du hämta en i växthuset?
- Absolut... Men det där hade du aldrig frågat Carro!
- Hahahaha... Ehh nej....

Min familj har väldigt dålig tro på mig vad gäller trädgård och blommor då jag aldrig gillat att få jord under naglarna. Men jag har bättrat mig och jag vet faktiskt vad en sekatör är!


På kvällen fick vi avnjuta denna fina solnedgång.


/ Lillasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar