söndag 12 mars 2017

Slemmig start på söndagen!

Söndag morgon, magsjukan slog till. Kräk överallt, många duschar, tvättmaskinen gick varm.
En sjukdom och en söndagsmorgon som jag vara önskar mina fiender!

Ändå, glad att vi har egen tvättmaskin!

Söndag lunch, till korna ville han gå och titta på kobebisarna!
En magsjuk son vill man hjälpa på alla sätt man kan. Hjälper det att titta på kobebisarna då går vi och tittar på kobebisar!


Vi bor på en leråker!
Det är kladd överallt! Hela vagnen, hela skorna, hela byxorna och hela hundarna! Snart hela huset också... igen...

Men ändå! Kängor och gummistövlar har jag ju!

Han somnade innan vi hann fram till kobebisarna! Så jag gick hem med musik i lurarna i geggan. Satte mig i trädgården med en kopp kaffe, tittade på när mannen städade bilen.


Mmm... den här bilen har jag så starka känslor för som jag någonsin tror att jag kommer ha för en bil!
Stor men ändå lättkörd! Bara att sätta in barn, hundar och vagn!

Och så den här:


Hundburen! Kiwi tycker om den och det gör vi också! 

Och så Lilla Js bilbarnstol, den är toppen!


Mycket att vara glad och nöjd med, bara leran och magsjukan som inte är någon höjdare! Hoppas på att slippa den!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar