onsdag 14 mars 2018

Aura Bärsjal 

Vi har börjat använda vår Aura Bärsjal från Ergobaby som vi fick i julklapp. Jag är glad att jag provknöt den några gånger innan jag skulle stoppa liten bebis i den, annars hade jag kanske inte vågat. Det är egentligen inte speciellt svårt att knyta, men de långa banden gör att det i början känns lite förvirrande.
Det fanns riktigt bra instruktionsvideos på Ergobabys hemsida och youtube är förståss kanon!
Sjalen är mjuk och go, känns sval och skön att bära i men sitter ändå bra så den känns trygg. Lilla A gillar att hänga i sjalen och jag får två händer lediga! Perfekt att kunna röra sig men ändå få min lilla minsting nära, nära. Hittills har jag använt den när jag har gjort lite mat och mellis.

Här sitter han och sover gott!
/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar