söndag 18 mars 2018

Lyxigt liv

Just nu känns livet så lyxigt!

De 10 pappadagar är slut, men han ska vara hemma en hel vecka till, som lite semester tillsammans! Så lyxigt att få ha det så nu i vår lyckobubbla! Vi gosar bebis, leker med vår stora kille som är väldigt mån om sin lillebror, umgås och njuter av finvädret!

Jag mår så bra och är så glad över att graviditeten är slut och att han äntligen är hos oss!


Både igår och idag sitter vi vid husväggen och njuter. Det känns nästan som en vårdag i fjällen.


Igår gjorde vi mellisglass med jordgubb, banan, ananas och vispad grädde. Det var inge alls dumt som lördagsgodis!

Om en vecka fyller jag 35 och det känns som att jag har precis allt jag önskar mig! Det skulle väll vara ett par nya gummistövlar och en regnjacka som eventuellt saknas.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar