lördag 24 mars 2018

Skräckupplevelse

Nu har det gått ett par dagar sen jag upplevde en riktig skräckfylld händelse! Varje förälders mardröm kan jag tänka mig. Jag blev fast i bilkö med en skrikande liten A i sitt babyskydd i baksätet. Det var bara han och jag i bilen. 50 minuter stod vi i kö och han var så ledsen. Det är svårt att beskrivs den desperata känsla som jag fick när han var fast där bak och jag där fram i bilen och han var så ledsen. Jag bara grät! De i bilarna framför och som vi mötte måste ha trott att jag sörjde någon som gått bort så som tårarna sprutade. Det var hemskt!
Nu ska vi planera om så vi kan ha babyskyddet där fram i bilen när man åker själv med honom för det där vill jag inte utsätta varken honom eller mig själv för igen. Det blir ju ändå en del resor vi behöver göra när vi är själva. BVC ska besökas och storebror ska till förskolan. Nu hoppas jag inte att vi behöver bli fast i bilkö igen och oftast så går det ju att stanna och ta upp honom som tur är! Men fy, minnet av den där svettiga, hemska resan kommer att stanna kvar länge!

Min älskade lilla snutt, efteråt höll jag sig hårt, hårt, länge, länge, ända tills det kändes som att du nog hade förlåtit mig.
/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar