måndag 25 augusti 2014

Sko dig!

Efter en lång och ledig sommar var det dags att börja jobba igen. På jobbet står och går jag större delen av arbetsdagen. Ni kanske tror att lärare ofta sitter still framme vid katedern men så är det inte, de dagar jag hinner sitta ner en liten sväng är en lyxig dag. Hur som helst. Jag glömde lite bort hur trött jag brukar bli i ryggen och hur fötterna brukar värka efter en dag på stengolv. Att jobba i converse ör ingen hitt direkt och jag är inte heller något fan av att gå runt i några fotriktiga sandaler. Så idag plockade jag därför fram mina Nikeskor igen. De är så otroligt sköna att gå i. Tyvärr är det ju så att sköna skor ofta kostar en halv förmögenhet men med åren har jag lärt mig att det är värt att lägga ner pengar på ett par ordentliga skor.

Olika skor till olika syften helt enkelt!

Nikeskorna arbetar jag i och de får även hänga på vid promenader och gärna en sväng in till stan.



Mina Merrell får hänga på vid promenader och lättare löppass.


Vid tyngre och längre löppass slänger jag på mig mina asics, tycker de har grymma löparskor som passar mig perfekt!

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar