tisdag 13 januari 2015

Vecka 25

Gravid i vecka 25! Vem? Jag?
Det går så fort att jag inte alls hinner med.
Besök hos barnmorskan imorse. Fick höra lilla hans hjärtslag, det är alltså på riktigt. Häftigt!
Barnmorskan tyckte det verkade som att jag tränade mycket, det märktes på magmusklerna sa hon. Vilken smickrare! Roligt att få just sånna komplimanger som handlar om träning när jag verkligen försöker att träna på.
Yoga, promenader, styrkeprogram (med lagom tunga böcker istället för hantlar), jo det rullar på!


De här två godingarna står och väntar i kylen. Blåbär, jordgubbar, havremjölk och lite honung.

Imorgon gäller det att ladda! Då ska vi till storstan och shoppa! Det här med att skaffa barn är en riktig materialsport!
Jag har fått ett bra tips; "Handla inte för mycket!".
Vi får väll se hur det blir med den saken.
Det stora uppdraget imorgon är att hitta en barnvagn. Jag inbillar mig att det är något som är bra att ha. Den ska ha luft däck, gå in i bilen och klara långpromenader med två håriga hundar!
Kan väll inte vara så svårt!?

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar